Veebipoe janecloset.ee (edaspidi Veebipood) omanik on JCloset OÜ, registrikood 16182776.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
  3. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. 
  4. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest.
  5. Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  6. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 
  7. E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva. 

Kohaletoimetamine 

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja Soome.
  2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni  7 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (v.a pesu ja bikiinid, mis vastavad võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele).
    Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf?fbclid=IwAR0FUQRi-imXg1C75tMZsdB5qCqVi1boWs6md2nM-P7yFoG8kQtG8YZiYww ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Või emaili teel: info@janecloset.ee.
  5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  8. Tagastamisele ei kuulu transpordikulud, mis on toote tarnimisel lisandunud ostjale (v.a. kui tegu on vale/praak tootega).
  9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@janecloset.ee või helistada telefonil: +372 56269590. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
  3. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. 

Vaidluste lahendamine 

  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@janecloset.ee või helistada telefonil:+372 56269590.
  2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon
  3. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  4. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET